pyntat klart

Nu har jag pyntat klart till advent, förutom ett rum nere (lars rum, vet inte om jag har nån mera skarvsladd med rätt längd...)

Det kommer säkert inte intressera, men jag tänker knäppa kort på alla rum, å visa hur "fint" jag tycker att det är, men det blir nog i morron, eftersom jag snart ska på BIO!!!

*måste lära mig en sak - att om jag försöker gena i dörrar, som jag är expert på måste jag komma ihåg att jag har en bebis i magen, så jag inte klämmer den, vilket jag är när att göra ganska ofta... * *illa jag vet*

Kommentarer
Postat av: Sandra

När jag genar är det höften som tar i, men magen den kan vara iväg den med.



Alltid kul att se bilder på hur andra har det hemma.

Jag har pyntat klart idag och det kommer nog Advent-bilder framöver.

2009-11-28 @ 14:36:13
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: evis

Jag vet inte riktigt hur länge det håller. Har inte fått hem papperen på lånelöftet ännu, ska få det på posten :-)Tror inte att det är någon fara då han sade att vi fick lånelöften på fler saker om vi ville. Antar att man får förnya det annars. Hoppas du har det bra i vinterkylan och att du får en skön adventstid med mycket ljus och värme!!

2009-12-04 @ 13:47:33
URL: http://rindbergemtehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback