vilket skämt

Jag trodde att jag gjorde bort mig igår när jag sa till varmthemkillen att vi inte får låna mer pengar än 70000kr av banken.... ändå har idioten mage att sitta här å va trevlig å när han väl börjar prata pris på pannan inkl alla omkostnader så drar han till med att det skulle kosta 97000kr. Men stor risk att man köper en pump som kostar 1/6 av vad huset kostar.... *men den ska ju vaaa så braaa* Han menade att dom sista 27' kunde man avbetala direkt till dom med ca 800kr/mån... räntefritt iofs men det skulle ju ändå betyda 3års avbetalning. Nä jag tror det blir en Nibe från Martinsson ändå jag!

Vaknade som vanligt kl 3.30 i morse å kunde fasiken inte somna om, tror att Börje blev less på mig som jag snurrade runt i sängen, så tillslut gick jag upp å släppte ut katterna å tog mig en banan, eftersom jag var svajnhungrig! Hjälpte inte ett dugg, somnade ändå inte om, mer än högst 5 minuter. När Lars väl hade klivit upp sådär kvart i sex la jag mig i våran säng, å sov innan han hade gått! Problemet är att om jag sover i vår säng hela natten får Lars inte sova nånting eftersom jag inte kan ligga still, å varje vändning är ett helt företag då man ska ha med sig kuddar mellan knäna runt .... Därför ligger jag i "lillrummet" intill vårt sovrum.

klev upp strax innan 11 å sitter redan å tokgäspar!! BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback