Braskamin

Min käre sambo håller på å eldar i braskaminen, nu är det så fruktansvärt varmt här nere att man nästan storknar. Går man upp på övervåningen så fryser man, eftersom värmen av någon anledning inte letar sig upp för trappen. vi provade ifjol med en vanlig bordsfläkt för att se om den kunde styra upp värmen, men icke. Och det är för lågt i tak för att vi ska kunna sätta en takfläkt här. Dessutom är dom ju så vidrigt fula så jag skulle inte vilja ha en heller. Har däremot hittat denna som jag vill byta till, med inbyggd fläkt!


pris 3995kr plus 1995kr för fläkten. och kanske även lite rör måste vi ha.
Annars behövs ingenting eftersom vi redan har skorsten å rör!

i morron ska jag till barnmorskan igen, å lyssna på min bebis, å ta prover å lämna lite urin!

sägersåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback