halsbränna!

Åh vad jag är trött på denna förbannade halsbränna, hur mycket hår har våran bebis egentligen? Mamma led oxå av halsbränna iaf när hon väntade Tobias, å ja, det ligger varulvsbehåring i släkten de e väl därför kan jag tro. För intresserade kan jag berätta att mina bröder inte bara är håriga, dom har nästan päls på benen, lillebror brukar härma Borat å visa röven, även den e skapligt lurvig! Själv har jag dessvärre oxå rätt mycket hår överallt, mest på skallen då såklart!
Vi får iaf hoppas att det ger sig snart. är just nu högkonsument av bikarbonat!

Tog influensasprutan i tisdags, kändes ingenting. Däremot gjorde det ont i armen i 2 dar. blev lite nojig å tyckte att bebisen rörde sig mindre än vanligt, men igår när jag var till BM så var det samma fart som vanligt, så nu är jag lugn, h*n rör sig dessutom mera som förut nu igen, när jag är lugnare!

räknar ner tills jag får gå på HP.... bara 19 dagar kvar sen är man friiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback