IKEA

Det är för skoj med IKEA, å helt klart ska man åka en vardag, när det inte är så mycket folk! Har handlat på mig lite saker till bebis!! *för intresserade*
10st handdukar, att lägga på skötbordet 50kr
Sängkläder: Vitaminer Rand och Trumma 198kr
Täcke och kudde: Len 118kr
2-pack Lakan 79kr
10st Tvättlappar: Krama 29kr 
2-pack klädsel till skötbädd: Gullunge 59kr
Tänkte köpa en badbalja och även en skötbädd, men skötbädden hittade jag inte, å nåt ska man ju ha att önska sig i "present" oxå.
På Barnens Hus hämtade jag ut min gratis Baby Basic Box från Pampers samt köpte ett babygym från Fischer Price för 149kr.

Sen är jag en Rustaknarkare, å naturligtvis hittade jag massa roligt där med, köpte en 7-armad ljusstake

med passande manchetter till. 183,50:- totalt
Och en jättesöt gardinkappa till köket (den ljusa) 79kr st

fast den ser annorlunda ut på bilden än i verkligheten tycker jag, dock måste jag ju köpa en till eftersom jag har ett fönster till i köket, men den gardinen måste jag dela på eftersom fönstret är halva storleken av det andra fönstret.

blir nog en rustasväng till på fredag eftersom vi måste in till stan då!

Nu ska jag kika på tävä.... snart är det ju arga snickaren vet ni!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar att läsa om andras shopping. Man blir lite extra sugen själv då.

2009-10-29 @ 12:24:53
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback