Hittade en månadslista. Ska göra ett försök att fylla i den! :)

Såhär ser den listan ut (tog den av Katrine) Vill ni inte läsa så slipper ni :)

Dag 01 – En presentation

Dag 02
– Mina syskon

Dag 03
– Mina föräldrar

Dag 04
– Mina vänner

Dag 05
– Vad är kärlek?

Dag 06
– Dåtiden

Dag 07
– Framtiden

Dag 08
– Ett ögonblick som jag vill minnas för evigt

Dag 09
– Min tro och livsfilosofi

Dag 10
– Det här hade jag på mig i dag

Dag 11
– Min personlighet

Dag 12
– I min handväska

Dag 13
– Den här veckan

Dag 14
– Våra resor

Dag 15
– Mina drömmar och önskningar

Dag 16
– En vanlig dag hemma hos mig

Dag 17
– Mitt favoritminne

Dag 18
– Min favoritfödelsedag

Dag 19
– Detta ångrar jag

Dag 20
– Den här månaden

Dag 21
– Det här är jag bra på

Dag 22
– Det här mina mindre bra på

Dag 23
– Det här gör mig glad

Dag 24
– Det här gör mig ledsen

Dag 25
– Hemma hos mig

Dag 26
– Mina rädslor

Dag 27
– Mina favoritsaker

Dag 28
– Det här saknar jag

Dag 29
– Saker som jag är tacksam över

Dag 30
– Saker som jag vill göra innan jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback