lugna nätter

I stort sett hela veckan har nätterna varit hur underbara som helst. Lilleman har somnat mellan 22-00 och sovit iaf i 5-6 timmar innan han vaknat å velat ha mat, har ätit å i stort sett somnat om på direkten. Kanske kan det bero på att vi sovit nere i vardagsrummet med både lampa å tv på... Det är nästan så att jag inte vill sova i våran säng längre eftersom soffan e så go att ligga i..

Jesper har en period på kvällen när han är mera gnällig ofta i 19-20,30tiden. Jag har listat ut (kan ju inte va annat) att han antingen har en rap som sitter fast eller är mera hungrig... tillfredsställer man då hans behov somnar han oftast väldigt gott sen! ;)

Idag, om typ 2 timmar ska vi åka till min moster å hennes man, å jag tror att Jesper ska få ha sina jeans på sig... han måste ju använda dom innan dom blir för små. till det blir det svarta strumpor med pirater på, å en body och en grön munkjacka (Det är kallt där vi ska hålla till så de e bäst man klär han ordentligt å få klä av lite istället! Måste nog ta med vagnen oxå eftersom de små liven inte ska sitta för länge i babyskyddet, det räcker ju med att han ska sitta där i 5 timmar under bilfärden dit å hem....

Nu ska jag gå å stryka gubbens skjorta!

heddå!


Kommentarer
Postat av: Tova

Härligt att din lillkille har så goda sömnvanor... min glupska grabb vill amma typ hela natten, haha.

(Inte konstigt att han gått upp en tredjedel av sin vikt på 3 veckor med andra ord...)

2010-02-08 @ 20:58:15
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback