vad göra?

Någon av mina katter har i förrgår använt våran säng som toalett, mest troligt i protest mot Jesper! Jag har mina starka aningar om att det är Börje, för han har klart och tydligt visat att han inte tyckte om den förändring vi gjorde den 10 januari (när vi kom hem från BB) Tyvärr upptäckte jag inte olyckan förrän det nästan var sängdags å både bajs å pink var rejält intorkat... eller hur man nu ska uttrycka det. Så jag har nu (såklart) fått tvätta upp allt i sängen, bara kuddarna kvar, men dom var inte attackerade men ändå. (Köper nog nya kuddar eftersom jag inte tycker man ska tvätta sönder dom...) Köpte Galltvål igår å har nu gnidit in madrassen med det där jag ser och känner på lukten att det är pinkat. Förhoppningsvis ska det hjälpa! Händer det en gång till då ryker Börje det är ett som är säkert!

Annars så rullar det på, jag tycker dagarna går väldigt fort. morgon-kväll-morgon-kväll! hela tiden. Vi var på bvc igår å vägde å mätte. Igår vägde han 4585gr. en ökning med 400gr sen förra måndan! 53cm lång å huvet 38cm! 

På lördag ska vi åka på 50-års kalas till Tullingsås, hitanför Strömsund. Min mosters man fyller jämnt! Snacka om heldag, eftersom det tar minst 2½ timme dit måste vi åka i 13 tiden hem lär vi väl inte åka förrän runt 18-19 kan jag tro.

här är senaste bilden på jeppemannen!


blir lika full i fniss varje gång jag ser den!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte kul när kattena skitar ner. Skulle våran kisse få för sig att kissa (eller bajsa) i sängen skulle jag bli tokig. Och han skulle inte kunna bo kvar!



Tror att man oavsett om man tar ett befintligt släktnamn eller hittar på ett helt nytt efternamn måste man betala 1800:- Men det är det ju värt om man ska ha det livet ut.

2010-02-03 @ 12:52:04
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback