1av2

Har nu jobbat en av mina två veckor. Otroligt snabbt tiden har gått måste jag säga, det flyter på ganska bra på jobbet - men jag känner att jag faktiskt inte bryr mig i patienterna som jag gör i vanliga fall... säkert beroende på att jag bara ska jobba 5 dagar till å sen inget mer förrän efter nyår. Såklart gör jag det jag ska, å såna saker men det där personliga som man brukar bygga upp finns inte. det blir så himla långa dagar oxå med tanke på att jag åker 6 på morron å är hemma runt 17. pga att jag åker 5.5mil enkel väg. Rent avståndsmässigt är jag just nu i dalarna om man räknar... :)

Hemma verkar livet flyta på bra, fast jag inte är hemma! Nytt golv och tak har vi fått till i rummet nere. kvar är alla lister å diskbänken som ska fixas till, vill att de ska va klart till tisdag v. 31 då vi ska ha FC här hos oss :o) det roliga är att Lars har samma intention så det kan faktiskt bli klart. Ska iväg på rusta å köpa en ljusslang som vi ska sätta bakom listen i taket, mest troligt röd. Kommer bli skitabra när det är klart. - tror jag!

jag lägger upp bilder när det är klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback