oj, en hel månad sen sist

Å ingenting har jag att berätta heller....

å inga bilder har jag lagt in i datorn som jag kan visa på jeppemannen... mer än bilden vi hade i tidningen!



jag har kanske antagit en viktminskningsutmaning.. 100kr läggs i en pott och den som gått ner mest % efter 12 veckor vinner potten!
Jag har ju skaffat en orbitrec så det borde ju gå... å jag har ju samlat på mig en massa vätska så jag borde ju kunna förlora lite iaf.. ca 25kg ÅTMINSTONE!!!!!

jag ska ta korta steg, långsiktiga mål med många delmål så borde jag kunna ha nått målvikt om 2år kanske å går det fortare så blir jag ju inte ledsen för det :)

äh, jag tog å slängde in bilderna i datorn så här kommer lite uppdaterat:


första gången i en gåstol - här på familjecentralen :)


väntar på MAJSKROKAR!!


testar morbror Kristoffers brillor! Han var överlycklig att ha dom på! :)


min goda, men inte lika fina jordgubbstårta!!!

ska prova att inte vänta en månad till nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: carina

Nu har jag sett att du uppdaterat och nu förstår jag :)

2010-06-26 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback